Verkeer
Stuur appje
Zoek
Je bekijkt nu een artikel uit het archief
Dit artikel is niet geoptimaliseerd voor de huidige 1Twente-website. Hierdoor kan het voorkomen dat de opmaak wegvalt, er media ontbreekt en/of metadata incorrect is.
In samenwerking met
Twente FM logo
Nieuws
Losser

Dienstverlening inwonersgericht, duidelijk en persoonlijk in Losser

2020lossers20hoes
't Lossers Hoes.
Beeld: Twente FM

LOSSER -De dienstverlening aan inwoners en ondernemers in Losser wil de gemeente verder verbeteren. Het college van burgemeester en wethouders heeft in het Uitvoeringsprogramma Dienstverlening vastgesteld hoe dit gaat gebeuren. Eerste zaken opgepaktVerder verbeteren


Doel hierbij is dat de dienstverlening inwonersgericht, duidelijk en persoonlijk is.
Om te komen tot dienstverlening waarmee inwoners echt geholpen worden, is vooraf uitgebreid gesproken met inwoners, ondernemers en verenigingen.


De afgelopen periode zijn al meer verbeteringen doorgevoerd. Zo is de gemeentelijke website verbeterd en is het eenvoudiger geworden om je rijbewijs te verlengen. Op verzoek van de inwoners kun je nu ook op donderdagavond bij de gemeente terecht.


De komende tijd gaat de gemeente aan de hand van het uitvoeringsprogramma verder met een aantal nieuwe verbeteringen. Zo gaat de gemeente de dienstverlening aan laaggeletterden verbeteren. De gemeentelijke brieven moeten duidelijker en eenvoudiger worden. De gemeente onderzoekt hoe ze nog beter zichtbaar kan zijn in de verschillende kernen. Ook moet het makkelijker worden om digitaal contact te hebben met de gemeente.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie?
Tip onze redactie via mail of telefoon. Deze vind je op onze contactpagina.