Over het magazine
Ondernemersmagazine Gemeente Tubbergen biedt de ondernemende lezer relevante informatie, laat ondernemers kennis delen en biedt hun de kans zichzelf te profileren.
De mens en zijn verhaal staan centraal. Ambitie, eigenzinnigheid, uitstraling en inspiratie vormen de basis van Ondernemersmagazine Gemeente Tubbergen, met de focus op lokaal ondernemerschap en individuele kernwaarden.
Online platform
Gekoppeld aan het magazine zijn een online platform en er worden tevens kennissessies georganiseerd, om elkaar te ontmoeten, te sparren, kennis en nieuws te delen en te informeren. De inhoud In deze uitgave van Ondernemersmagazine Gemeente Tubbergen is gekozen voor het thema ‘Bouw’, om heel gericht ondernemers uit deze branche aan het woord te laten. Over hun bedrijf en hun ondernemerschap, over hen als persoon, over lokale verbondenheid en, vooral, over de liefde voor hun vak.
Goede doel
Daarnaast komen belangrijke maatschappelijke onderwerpen aan de orde met verhalen over Bouwend Nederland, Stichting Pioneering en Sterk Techniek Onderwijs. Het goede doel - dit keer Verjaardagsbox Gemeente Tubbergen - wordt ook niet vergeten en daarnaast worden in het magazine interessante informatie en kennis gedeeld via aansprekende columns.
Omvang, oplage en verspreiding
Het tweede nummer van Ondernemersmagazine Gemeente Tubbergen heeft een omvang van 60 pagina’s. Het magazine wordt in een oplage van ruim 2.500 exemplaren geadresseerd verspreid onder ondernemers in de gemeente Tubbergen en als leestafelexemplaren bij onder andere dienstverlenende organisaties en horecabedrijven.
Derde uitgave
Inmiddels is de derde uitgave van Ondernemersmagazine Gemeente Tubbergen, die in september zal verschijnen, al in de steigers gezet. Het thema voor dat nummer is ‘Duurzaamheid’.
“Een logische, actuele keuze, want dat onderwerp is ontzettend belangrijk, er valt heel veel kennis over te delen en veel, zo niet alle, ondernemers nemen dit thema uiterst serieus. En juist die verhalen willen we horen”, aldus de initiatiefnemers van dit magazine, Jouke Zomer, Anno Oude Engberink en Brian Brokelman.