REGIO - De campagne ‘hier moet je zijn’ is gelanceerd.
‘Hier moet je zijn’ is een beweging, een gezamenlijk initiatief vanuit de sector, met als doel om de Nederlandse bezoekerseconomie op een verantwoorde manier weer op vlieghoogte te brengen. MarketingOost werkt hierin samen met NBTC en andere partners om Nederlanders te laten zien hoe verrassend mooi het ‘hier’ in Nederland is.
“Juist nu willen we Nederlanders wijzen op de onontdekte plekken van Twente".
"Dat kan perfect met deze beweging die enorm goed aansluit bij onze eigen campagne”, aldus Alice Voorhorst, manager branding.
Want ondanks dat de grenzen met Europese landen binnenkort in toenemende mate opengaan, is de verwachting van het NBTC dat veel Nederlanders er veilig op uittrekken in eigen land. Door de huidige crisis krijgen we als Nederlanders een kans om ons eigen land te herontdekken en verder te kijken dan de bekende plekken. Met de voorlichtingscampagne ‘Hier moet je zijn’ willen we in eerste instantie Nederlanders inspireren om deze prachtige onbekende plekken te ontdekken en om in de toekomst net wat vaker voor ‘hier’ te kiezen.